Serwis wózków widłowych, a potrzeby operacyjne przedsiębiorstwa

Presja na efektywność procesów intralogistycznych powoduje powszechne sięganie po rozwiązania serwisowe klasy premium – zapewniające szybkie naprawy, które w obliczu potrzeb operacyjnych przedsiębiorstwa okazują się także rozwiązaniem najtańszym!

Użytkownicy mają świadomość znaczenia ciągłości procesów magazynowych, dlatego obserwujemy wyraźną tendencję w kierunku serwisów autoryzowanych. Autoryzowany serwis wózków widłowych – podlegający okresowym szkoleniom producenta, z dostępem do nowoczesnych narzędzi diagnostycznych, posiadający wsparcie inżynieryjne oraz krótką ścieżkę dostaw części zamiennych – jest w stanie w czasie krótszym niż 24h przeprowadzić skuteczną naprawę.

Mobilny serwis wózków widłowych klasy premium jest blisko klienta – czas dojazdu technika nie przekracza 2 godzin, a nad koordynacją zadań czuwa dedykowane Biuro Obsługi Klienta wspierane przez rozwiązania Internet of Things.

W tym podcaście postaram się odpowiedzieć na pytanie – jak współpraca z autoryzowanym serwisem wózków widłowych wpływa na potrzeby operacyjne przedsiębiorstwa? Poznasz rodzaje form współpracy oraz umów serwisowych. Dowiesz się jaką rolę pełni i kim jest rezydent serwisowy oraz jak projektowana jest optymalna sieć serwisowa WDX.





O czym usłyszysz w tym podcaście?

  • Jakie parametry wpływają na decyzje o konkretnych lokalizacjach punktów serwisowych?
  • Jakie są warunki świadczenia serwisu oraz poziomy umów serwisowych?
  • W jaki sposób autoryzowany serwis WDX buduje swoją przewagę konkurencyjną?
  • Jaki wpływ na świadczenie serwisu miało uruchomienie Europejskiego Centrum Serwisowego (ECS)?
  • Kim jest i jaką rolę pełni rezydent serwisowy?

Gość podcastu

Sebastian Zaborowski

Sebastian Zaborowski posiada wykształcenie wyższe i jest magistrem inżynierem mechaniki, absolwentem Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej.

W 2007 ukończył tok studiów podyplomowych MBA prowadzonych przez Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej przy współpracy z Illinois State University, USA.

Przebieg pracy zawodowej w WDX S.A.:

2003-2006 – Inżynier Produktu
2006-2007 – Koordynator Działu Logistyki Części Zamiennych
2008 – Kierownik Logistyki Serwisu
Od 2009 – Dyrektor SJB Serwis
Od 2016 – Członek Zarządu WDX S.A.

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną i powołaj się na ten podcast:

E-mail: info@wdx.pl

Gospodarz podcastu

Artur Olejniczak

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielę się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jestem cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Dyplomowanym Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizowałem Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS - stając się "jego twarzą".

Od wielu lat bacznie obserwuję i recenzuję wydarzenia oraz nowości branży TSL i KEP. Jestem autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną i powołaj się na ten podcast:

E-mail: Artur.olejniczak@aocom.pl | Telefon: +48 602 490 431

O firmie

WDX S.A. To dostawca rozwiązań dla intralogistyki. Od ponad 25 lat, projektuje, produkuje i wdraża systemy regałów i przenośników magazynowych. Jest także wyłącznym dystrybutorem wózków widłowych marki Crown i Doosan, oraz autoryzowanym dystrybutorem wózków specjalistycznych Combilift. W kapitale tej polskiej spółki oprócz własnego Zakładu Produkcyjnego, Centrum Serwisowego czy Biura Projektowego znajdują się również wysokiej klasy specjaliści, projektanci i inżynierowie oferujący swoją wiedzę i doświadczenie na każdym etapie kontaktu z klientem.


Zadaj pytanie


Najnowsze podcasty

Wyzwanie jakim staje się brak rąk do pracy sprawia, że automatyzacja procesów magazynowych jest obecnie na ustach wszystkich. Jednak podjęcie decyzji o przejściu od składowania w regałach tradycyjnych do składowania automatycznego nie może być pochopna.

Praktycznie w każdej dziedzinie życia rozwiązanie oparte o chmurę stają się coraz bardziej popularne i często z powodzeniem zastępują rozwiązania typowo desktopowe.

Wybór kierunku studiów jest dopiero początkiem drogi budowania swoich kompetencji zawodowych oraz pozycji na rynku pracy...

Subskrybuj Podcasty Techniczne

Chcesz być na bieżąco informowany o nowych odcinkach? Nasze podcasty możesz znaleźć i zasubskrybować na:

Spotify Apple Podcasts Google Podcasts RSS
Rozwiń
Serwis wózków widłowych, a potrzeby operacyjne przedsiębiorstwa

Serwis wózków widłowych, a potrzeby operacyjne przedsiębiorstwa


cofnij o 15s
-15s
play pause
przewiń o 15s do przodu
+15s
czas s

00:00

/

00:00